• 1402/08/24 - 17:26
  • - تعداد بازدید : 211
  • - تعداد بازدیدکننده: 207
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت:

وزارت بهداشت در فعالیت‌های قرآنی پیشرو است

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین تجلیل از فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: وزارت بهداشت در فعالیت‌های قرآنی پیشرو است.

دکتر باقری رییس مرکز قرآن

به گزارش وبدا، دکتر جواد باقری در محفل انس با قرآن و آیین تجلیل از فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی گناباد که در تالار شهید دکتر چمران این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: خانواده نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران در کنار رسالت تخصصی خود در حوزه بهداشت و درمان، مجموعه‌ای پیشرو در فعالیت‌های قرآنی است.

وی با بیان اینکه فعالیت بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به زودی آغاز می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۷۰ هزار نفر رشته از خانواده نظام سلامت در سه بخش کارکنان، اساتید و دانشجویان بیست و هفتمین دوره این جشنواره حضور داشتند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با بیان اینکه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در شش بخش و ۵۳ رشته برگزار شد، اظهار کرد: ۴۵ هزار نفر در بخش معارفی و حدود ۱۲ هزار نفر نیز در بخش آوایی این جشنواره شرکت کردند.

دکتر باقری تصریح کرد: هم اکنون بیش از 200 کانون در حوزه‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رسالت تبلیغ، ترویج، تبیین، آموزش و توسعه فعالیت‌های قرآنی را بر عهده دارند.

وی، جریان سازی قرآن در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را وظیفه و رسالت اصلی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از اولویت ‌های مهم ما ماموریت‌گرا کردن دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه قرآن و عترت است تا دانشگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود خود در این عرصه فعالیت کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 10039
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: